فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 5 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره
مامان اعظممامان اعظم، تا این لحظه: 36 سال و 14 روز سن داره
وبلاگ فاطمهوبلاگ فاطمه، تا این لحظه: 8 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

خاطرات کودک من

میلاد حضرت زهرا رو به همه مامانای گل تبریک میگم

اول : عید میلاد حضرت زهرا رو به همه مامانای گل تبریک. میگم. خصوصا مامان خودم مامان جان خدا سایتون رو برامون حفظ کنه بعد بابا تنها پشت پناه همه ما شمایین دوم : امروز مصادف شده با تولد بابای آسمونیم بابام کیک خانگی و بدون خامه دوست داشت عکسا مال تولد پارسال بابا جونمه. خیلی دلم برات تنگ شده برات کیک پختم ولی دیگه کی با خوشحالی برش بزنه و بخوره به به بگه.؟ #بابایی ...
3 بهمن 1400

دخترم_برکت_زندگیم

اومده میگه مامان خوشگل شدم، ست کردم.میگم چی ست کردی میگه عینک آبی برا نی نی پسر، عینک قرمزم برا من. اخه من نباید دورش بگردم ...... #ماشالله_لا_حول_و_لا_قوة_الا_بالله_العلی_العظیم #دخترم_برکت_زندگیم ...
29 ارديبهشت 1400